>
>
![]() |
Σελίδες: 336 Διάσταση: 12 Χ 17 Έτος έκδοσης: 2011 ISBN 978-960-9499-08-8
Τιμή προσφοράς 5€ |
![]() |
![]() |
Γλιστρούσε προς τη θάλασσα, ωστόσο σ’ αυτό δεν έδωσε καθόλου σημασία. Ένα ζευγάρι μαύρα, ζωώδη μάτια ήταν καρφωμένα πάνω της. Σ’ όποιον κι αν ανήκαν, περίμενε.Ένιωσε το σώμα της να συμπιέζεται και να μυρμηγκιάζει, κάτι που όμως δεν ανέκοψε εκείνο το ακατανόητο αίσθημα της ανείπωτης ολοκλήρωσης που την είχε κατακλύσει. Βυθιζόταν στο νερό. Ένιωσε την αντίθεση της θερμοκρασίας του παγωμένου νερού πάνω στην καυτή της σάρκα...
H Μελίνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι με καθημερινά προβλήματα... μέχρι τη μέρα που εγκαταλείπει το πατρικό της. Γρήγορα ανακαλύπτει την πραγματική της φύση: μισή αλλόμορφη και μισή μάγισσα. Έστω και καθυστερημένα βρίσκει την αγέλη της. Στις φλέβες της κυλάει δηλητήριο χωρίς αυτή να είναι η μοναδική πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει· μια ομάδα βρικολάκων πατάει επί πτωμάτων στην αγωνιώδη καταδίωξη του μοναδικού απόγονου του Κωμικού...
{youtube}JLBWUKPRSbM{/youtube}
Ηλίας Τριανταφυλλόπουλος Τιμή: 14 € Τιμή e-book 7 € ![]() |
|
![]() |
Στην αρχή, οι γιατροί εξέταζαν μόνο τον Μένι. Παρακολουθούσαν μόνο τη δική του εξέλιξη. Κάποτε μας είπαν να πάμε και τον Νιέμ. Άρχισαν να εξετάζουν κι αυτόν, κυρίως για να έχουν ένα μέτρο σύγκρισης με τον Μένι. Η ίδια περιοχή που παρουσιάζει μιαν ανώμαλη συμπεριφορά στις ακτινογραφίες του Μένι, διαπιστώθηκε ότι έχει μιαν αστάθεια και στις ακτινογραφίες του Νιέμ. Ήταν δύσκολο να το διαπιστώσουν στην αρχή, γιατί η αστάθεια ήταν και εξακολουθεί να είναι μικρή, αλλά είναι οπωσδήποτε υπαρκτή. Μας φοβίζει το ότι μπορεί κάτι να διαταράξει τον εγκέφαλο του Νιέμ, κι αυτό να τον οδηγήσει σε…»
Νουβέλα Σελίδες: 160 ISBN 978-960-9499-51-4 Τιμή e-book5 € |
|
![]() |
Τα καλοκαίρια της δεκαετίας του ’80 διαρκούσαν τρεις ολόκληρους μήνες. Είχαν παιδιά που παραθέριζαν με τον παππού και τη γιαγιά στο χωριό, γιατί οι γονείς εργάζονταν. Είχαν παγωτό ξυλάκι με επικάλυψη που δεν ήταν σοκολάτα. Είχαν μπάνια πρωί και απόγευμα. Είχαν γάιδαρο, κατσίκα και κότα. Είχαν ηλεκτρονικά στο καφενείο που δούλευαν με πενηντάρικο και λεβιέ, όχι με οθόνη touch screen και €. Το Καλοκαίρι του Ευκλείδη είναι ένα από αυτά. Δεύτερο προσωπικό βιβλίο λογοτεχνίας της υποψήφιας για βραβείο πρωτοεμφανιζόμενης του ‘Διαβάζω’ Κωνσταντίνας Τασσοπούλου, περιέχει όλα τα παραπάνω, μαζί με κουβέντες, σκέψεις και συμπεράσματα που βγάζει ένα παιδί όσο τα ζει και διαμορφώνουν αυτό που θα γίνει μεγαλώνοντας. Ο ήρωας Ευκλείδης αποτυπώνει μια ολόκληρη εποχή φωτογραφίζωντας στιγμές από δικά του καλοκαίρια, με λεζάντες κλεμμένες από την Ευκλείδια Γεωμετρία. Ένα βιβλίο που δροσίζει. Ό,τι πρέπει για κάτω από την ομπρέλα. Διαβάζεται μονομιάς σε ένα απόγευμα, μονορούφι. Σαν το ζαχαρωμένο νερό στο ποτήρι με το υποβρύχιο, σε αυλή με ίσκιο απ’ την κληματαριά.
|
Μυθιστόρημα Σελίδες: 400 ISBN 978-960-98931-3-8 Αρχική τιμή: 17 € Τιμή προσφοράς: 5 € Τιμή e-book 8 € |
![]() |
Με φόντο τη Θεσσαλονίκη της μεταπολίτευσης, ο Αλέξανδρος, μισός άνθρωπος μισός ξωτικό, αφηγείται τη ζωή του εκπληρώνοντας την αποστολή που του ανέθεσαν τα ξωτικά χρίζοντάς τον “Πρεσβευτή” τους: να ξαναφέρει, μ’ ένα βιβλίο, στους ανθρώπους τον ξεχασμένο κόσμο της φαντασίας, των Μύθων και των παραμυθιών.Μέσα σε πλημμυρίδα πολύχρωμων εικόνων και συναισθημάτων, συνθέτει το παζλ της ιστορίας του.Ο ανεκπλήρωτος έρωτάς του για τη μοναχική Ελένη, η σκληρότητα της φοβισμένης μητέρας του, σχέσεις στοργής και τρυφερές φιλίες, τα φοιτητικά χρόνια και οι θάνατοι αγαπημένων υφαίνονται στο δίχτυ των συγκρούσεων της διττής του φύσης με το αγωνιώδες ερώτημα «ποιος είμαι;».Το βάρος της ανθρώπινης μοίρας ελαφραίνουν τα ταξίδια του στις χώρες της Φαντασίας, όπου τα ξωτικά, παιχνιδιάρικα πειρακτικά και υπαινικτικά, του δίνουν αόριστες απαντήσεις.Το κείμενο είναι αισιόδοξο κι αέρινο, «σαν παζλ που στροβιλίζεται». Ο ήρωας μάς καλεί, μέσ’ απ’ τον έρωτα και τη Φαντασία, να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και την αληθινή ζωή.
Ευθυμογράφημα| Έτος έκδοσης: 2011 | ISBN 978-960-9607-19-3
Διαβάστε δωρεάν ολόκληρο το βιβλίο
Τι θα πάρουμε αν διασταυρώσουμε έναν ηθοποιό με μια νταλίκα;
Τι θα πάρουμε αν διασταυρώσουμε έναν ηθοποιό με ένα απορρυπαντικό;
Πόσοι ηθοποιοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
Πώς λέγεται ο ηθοποιός που δεν θέλει ποτέ να παίξει στη ζωή του πρωταγωνιστικό ρόλο;
Γιατί οι διάσημοι ηθοποιοί δεν πάνε για ψάρεμα;
Γιατί ένας ηθοποιός, δεν θα λογομαχήσει ποτέ με έναν υπάλληλο της Δ.Ε.Η.;
Ποια πόλη, παίζεται και στην Επίδαυρο;
Γιατί το Εθνικό Θέατρο πήρε ένα ληστή και ένα αναρχικό στους πρωταγωνιστικούς ρόλους που ανεβάζει;
Πώς μπορούν να μπουν μέσα σε ένα θέατρο δύο άνθρωποι,
πληρώνοντας ένα εισιτήριο;Γιατί δεν παίζουν πολλοί Πόντιοι ηθοποιοί στην τηλεόραση;
Γιατί οι Πόντιοι όταν πάνε να δούνε στο θέατρο κωμωδία, κάθονται στα τελευταία καθίσματα;
Γιατί κατέβηκε η τελευταία θεατρική παράσταση των Ποντίων;
Πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος θεατής θεάτρου;
Πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος ηθοποιός;
Τι κοινό έχουν ένας ηθοποιός πάνω στη σκηνή και μια πουτάνα σε οργασμό;
Σε αυτά τα ερωτήματα απαντάει το βιβλίο με θεατρικά ανέκδοτα που κρατάτε στα χέρια σας και σε πολλά άλλα ακόμα ... καλή ανάγνωση.
|
Διηγήματα Σελίδες: 96 ISBN 978-960-9499-53-8 Τιμή: 11 € |
![]() |
[...] Ξαφνικά, στέκομαι στο χείλος του πεζοδρομίου μιας πολυσύχναστης λεωφόρου. Δεν θυμάμαι πώς βρέθηκα στο συγκεκριμένο σημείο. Δεν υπάρχει κάποιος πρόλογος για την ιστορία τούτη. Απλά στέκομαι εκεί που στέκομαι. Νιώθω πως το σώμα μου έφτασε στον τόπο αυτό πριν αφιχθεί η συνείδησή μου. Υποθέτω ότι θέλω να διασχίσω κάθετα τη λεωφόρο, αλλά δεν στέκομαι καν σε διάβαση πεζών. Στρέφομαι προς τα εκεί όπου νόμιζα ότι ήταν η διάβαση και αρχίζω να περπατώ. Η πορεία μου δεν θα έπρεπε να διαρκέσει πολύ, αλλά κατά έναν παράξενο λόγο, η διάβαση, που νόμιζα ότι είχα δει, δεν υπήρχε [...] .
Η παρούσα συλλογή διηγημάτων αποτελεί την πρώτη συγγραφική απόπειρα του Γιάννη Μαργέτη, ο οποίος νωρίτερα είχε δημοσιεύσει πάνω από 30 άρθρα στο περιοδικό Ρεσάλτο του Θύμιου Παπανικολάου. Ο Γιάννης ολοκλήρωσε τις σπουδές του, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ καθόλα τα σχολικά του χρόνια φοίτησε στα σχολεία της γενέτειρας του, στα Σπάτα της Αττικής. Σήμερα, εξακολουθεί να ζει, με τη γυναίκα του Μυρσίνη, στη γενέτειρα του.
|
Ντιάνα Νασιοπούλου Παπαγεωργίου Είδος: Διήγημα Σελίδες: 98 ISBN 978-960-9499-75-0 Τιμή: 5 €
|
![]() |
Το σχολείο ετοιμάζεται να κλείσει για τις διακοπές του Πάσχα. Εδώ και μία εβδομάδα όμως, κάποιος μαθητής είναι απών. Κάποιος που δεν περίμενε τις διακοπές για να φύγει, όπως όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητές του. Κάποιος που βρίσκεται ήδη μακριά. Είναι ο Βάχιντ. Ό,τι έχει μείνει πίσω να τον θυμίζει, ένα τετράδιο. Ένα τετράδιο όχι κάποιου μαθήματος, αλλά όλων σχεδόν των μαθημάτων μαζί, μια και ο Βάχιντ δεν έχει ξεχωριστό τετράδιο για κάθε μάθημα· έχει ένα για όλα τα μαθήματα. Για όποτε θυμόταν να γράψει ή όποτε ήθελε να γράψει. Γεμάτο ζωγραφιές γκράφιτι, στίχους από τραγούδια και δικές του σημειώσεις, από σκέψεις του, που τις σημείωνε εκεί την ώρα του μαθήματος. Αυτό το τετράδιο είναι που ξέχασε ο Βάχιντ κάτω απ’ το θρανίο του [...]
Το βιβλίο αυτό είναι αφιερωμένο σε όποιον βοήθησε και βοηθάει να ανακαλύψουμε τον καθρέφτη του μυαλού μας. Σε όποιον κατάφερε να μας κάνει να κοιτάξουμε μέσα σ’ αυτόν τον καθρέφτη, να αποδεχτούμε τον εαυτό μας, να πάρουμε δύναμη και ν’ ανοίξουμε, επιτέλους, φτερά... Κι ακόμα, είναι αφιερωμένο στα σχολεία εκείνα και στους δασκάλους τους που κατορθώνουν να οδηγούν τους μαθητές τους, πέρα από την πιεστική αναζήτηση των βαθμών, στην αναζήτηση της φαντασίας και της μαγείας της δημιουργίας.
|
Μυθιστόρημα Σελίδες: 288 ISBN 978-960-98931-2-1 Αρχική τιμή Τιμή προσφοράς 5 € Τιμή e-book 7 € |
![]() |
Η ιστορία εκτυλίσσεται απ’ το 1943 ως το 1962 στην Αθήνα. Η Ντενίζ, κόρη Έλληνα μετανάστη απ’ τη Γαλλία, αρπάζει μια ευκαιρία για ν’ ανέβει κοινωνικά. Η δολοφονία του πρέσβη του Ισραήλ αλλάζει δραστικά τη ζωή της. Μαζί με την ηρωίδα αλλάζει κι η Αθήνα, γίνεται μοντέρνα αλλά ψυχρότερη. Η δράση των ηρώων επηρεάζεται απ’ την αλλαγή της πόλης κι απ’ τα πολιτικά γεγονότα της εποχής που χαρακτηρίζονται από την οξυμένη μετεμφυλιακή περίοδο και την προσπάθεια οικονομικής ανασυγκρότησης. Ο αναγνώστης παρακολουθεί τους ήρωες να κινούνται σ’ αυτό το ρευστό περιβάλλον κι αγωνιά για την επαλήθευση ή τη διάψευση των βεβαιοτήτων τους.